Comarch TNA(Time and Attendance) to narzędzie służące do rejestracji oraz zarządzania czasem pracy, delegacjami, urlopami i innymi ważnymi procesami skupionymi wokół pracowników w firmie. Działa w chmurze i nie jest uzależnione od dodatkowego oprogramowania, dzięki czemu instalacja Comarch TNA jest prosta i szybka. Produkt nie ingeruje w infrastrukturę budynku, a dodatkowo, dzięki API system może bez problemowo działać z dowolnym systemem u klienta. Usługa może działać zarówno samodzielnie jak i z jakimkolwiek systemem ERP.
Comarch TNA to narzędzie oparte o współpracę trzech elementów: autorskiej aplikacji mobilnej, autorskiej aplikacji webowej oraz urządzenia Comarch TNA Gateway. Comarch TNA Gateway to urządzenie działające w oparciu o technologie Beacon (Bluetooth 4.0) oraz NFC (Near Field Communication), przez co Comarch TNA świetnie wpisuje się w trend IoT –Internet of Things.
Aplikacja mobilna Comarch TNA jest dostępna na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android (pobranych odpowiednio ze sklepów: App Store i Google Play). Dzięki temu niezależnie od posiadanego sprzętu, każdy pracownik może odnotowywać swoje wejścia/wyjścia , sprawdzać swoje obecności, czas pracy, zgłaszać inne rodzaje obecności, urlopów oraz delegacji z poziomu aplikacji mobilnej.
Uwaga! Do poprawnego działania systemu z urządzeniem Comarch TNA Gateway niezbędny jest urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Comarch TNA.
Aplikacja www Comarch TNA posiada te same funkcjonalności co aplikacja mobilna. Ponadto pozwala użytkownikom o uprawnieniach administratora na konfigurację całości usługi oraz zarządzanie pracownikami. Logowanie do usługi Comarch TNA jest możliwe ze strony produktowej: tna.comarch.com. Obie aplikacje (stacjonarna oraz mobilna) są dostępne w 5 językach: polski, angielski, niemiecki, francuski, oraz hiszpański.