Aplikację cechuje intuicyjny interfejs, z możliwością jego dostosowania do indywidualnych potrzeb serwisanta. Ponadto możliwe jest planowanie odpowiednich działań oraz zarządzanie terminarzem np. poprzez szybkie kopiowanie wizyt, bądź określenie czasu swojej pracy w ustawieniach. Przedstawiciel w ciągu dnia może weryfikować podsumowanie dnia, a na koniec pracy zakończyć dzień i wygenerować odpowiednie dokumenty. Ma on dostęp do zadań zaplanowanych na dany dzień z możliwością zarządzania danym działaniem.
Comarch Mobilna Sprzedaż posiada intuicyjny interfejs, z możliwością dostosowania go do indywidualnych potrzeb serwisanta. Dodatkowo umożliwia planowanie odpowiednich działań oraz zarządzanie terminarzem np. poprzez szybkie kopiowanie wizyt lub określenie czasu swojej pracy w ustawieniach.
Każdy przedstawiciel handlowy korzystający z aplikacji webowej ma również dostęp do aplikacji mobilnej, bez dodatkowych kosztów. Dzięki temu przedstawiciel handlowy może przeglądać swoje działania, planować nowe, wysyłać wiadomości oraz weryfikować zarejestrowane przez siebie trasy w przeglądarce internetowej. Może także w ciągu dnia weryfikować podsumowanie dnia, a na koniec pracy zakończyć dzień i wygenerować odpowiednie dokumenty. P rzedstawiciel posiada dostęp do zadań zaplanowanych na dany dzień z możliwością zarządzania danym działaniem, również bezpośrednio z aplikacji webowej z wykorzystaniem optymalizacji tras.
Responsive Web Design sprawia, że strony aplikacji automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu w związku z czym aplikacja jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu na każdym urządzeniu typu smartfon, tablet lub PC o różnych rozdzielczościach.